Uveřejnit kampaň, které vévodí text MOJE MÁMA BYLA KRÁVA, se nestává každý den. Ani každý rok. Potkat klienta, který je natolik osvícený, že dokáže spojit firemní hodnoty upřímnosti a přímosti s určitou drsností, bez které v Sudetech nepřežijete, do výrazné tonality kampaně, je něco jako rozbalit dárek, o kterém jste léta snili. Kampaň pro Hollandii je první v historii této stále rodinné společnosti. 25 let na trhu se rozhodla oslavit lepšími ingrediencemi, kvůli kterým se rozhodla změnit design a pak to všechno lidem říci. Díky, že jsme u toho.
Cookies používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi reklamními a analytickými partnery.
Klikněte na "Povolit vše" pro nejlepší zážitek ze stránek. Pokud chcete upravit, které cookies se mají používat, klikněte na "Přizpůsobit".
Prohlášení naposled aktualizováno 24. 4. 2023.
Více na Podmínky ochrany osobních údajů.