Cílem kampaně bylo zacílit na mileniály a především generaci Z. Základem bylo otočit největší slabinu loterie v její silnou stránku, a sice proměnit negativní pocit z prohrané sázky v radost. Hlavním motem kampaně se tak stalo rčení „neštěstí ve hře, štěstí v lásce”. V souvislosti s tímto rčením si Korunka nechala pro PR linku vypracovat průzkum.

„Jsme si vědomi toho, že pro mladé publikum není klasická loterie příliš atraktivní a hledáme proto nové cesty, jak jim ukázat, že občasné sázení může být zábava,“ říká šéf marketingu Loterie Korunka Luboš Maxa. „Interně jsme hledali cestu, jak se mladé cílovce přiblížit a Konektor Digital za námi přišel se zajímavým insightem, který seděl k našim plánovaným aktivitám.”

Vyvrcholením celé kampaně byl hudební festival v Brně zvaný Ultimate Love Fest, který navštívily stovky účastníků. Lidé celkově nasázeli o 20 % více než v jiné dny. V rámci PR získala kampaň 44 výstupů v médiích s celkovým zásahem přes 15,5 milionu uživatelů. Na sociálních sítích a kanálech influencerů byl zásah více než 3,2 milionu uživatelů. Loterie Korunka si otestovala, že i mladé cílovce má co nabídnout – pokračovat v tom chce i do budoucna. Na festivalu vystoupili interpreti jako Lenny, Lake Malawi nebo NobodyListen & Annet X. Vstup byl zdarma, ale jen pro ty, kdo si vsadili za určitou částku v Loterii Korunka.

Součástí kampaně byla tvorba merche, a to díky spolupráci s žádaným návrhářem Janem Černým. Ten navrhl limitovanou edici triček. Součástí každého trika byl navíc i unikátní kód, nesoucí další kredit pro online sázky na Korunce. Cílem aktivace bylo přinést unikátní a stylový merch, který neskončí v šuplíku a bude pro cílovou skupinu lákadlem jak designově, tak pro praktický bonus. Na merch a akci upozorňovali také influenceři jako Sebastian s přítelkyní Andreou Bezděkovou, Adam Mišík s partnerkou Natálií Jiráskovou nebo moderátor Ultimátního Love Festu Milan Peroutka s manželem Dominikem Roubínkem.

„Honzovi jsme při tvorbě triček dali volnou ruku a naším hlavním cílem bylo vytvořit merch, který bude cool a všichni ho budou opravdu nosit. Chtěli jsme vytvořit sexy kolekci u příležitosti dne lásky, a tak vznikl Ultimate Love merch,“ vysvětluje Tamara Kučerová, seniorní marketingová specialistka Loterie Korunka.

Zpět do článků